Hanımlar merhaba size sormam gereken bir sorum var bebeğim tam 4 aylık düzeltilmiş 3 aylık. Emziriyorum ama sanki çok üstüne gidiyorum emzirme konusunda sürekli bu günlerde mızmızlanma. Karnı acıktığında gayet güzel emiyor ama bazen emmek istemiyor. Sizce rahat bırakmalı mıyım