Zebe ben heycandn asla istop yapmadığım yerde yapmıştım, parklar çok önemli onları güzel yaparsanız pek takmıyorlar diğerlerine, dönüşler sinyal ani fren bunlar zaten yapılacak şeyler, bir de asla hız yapmayın arkada araç varsa kornaya basarsa vs hiç umrunuzda olmasın