mermik MKaraniko bunun pembesi vardi kızımda da 🥰 yeni yürüyenler için çok çok güzel bi ayakkabi. Havalar soguyana kadar dışarıda giyd8 simdi de evde panduf gibi giyiyor. Çok normal yazmışsınız fiyatını 🤗 güzel ayakkabı.
MKaraniko https://imgyukle.com/i/ocr6Dc https://imgyukle.com/i/ocrwQe https://imgyukle.com/i/ocr9bR https://imgyukle.com/i/ocr78P https://imgyukle.com/i/ocr0gN https://imgyukle.com/i/ocrdoq
MKaraniko SeninAnnenBirMelektiYavrm düşünürseniz kullanılmış orijinal Süperstar da var elimde. 60 tl den vermeyi düşünüyorum onu da
MKaraniko [url=https://www.hizliresim.com/2ubaud9][img]https://i.hizliresim.com/2ubaud9.jpg[/img][/url]
MKaraniko Htcsnc inanın bilmiyorum. bir arkadaşım almıştı doğum gününde, aynı anda Süperstar da hediye geldi. Onu kullandık ama buna dokunmadık hiç kutusu ve etiketi yok çıkarmıştık. Ama yedek ipi var poşeti ile duruyor
Htcsnc MKaraniko o fiyata satabileceğinizi zannetmiyorum. Çünkü ayakkabı gibi değil ev patiği gibi. marka bile olsa kesinlikle güzel bir model değil