Ben de 2 aydır süt diyetindeyim ama mukuslu kanlı kakamız bi türlü geçmedi . Bizim sadece bağırsak tepkili. Bide sivilce şeklinde pişiği var biraz. Testlerimiz negatif çıktı . Daha sonra alerji doktoru bi çok şeyi kesti kırmızı et tahin susam kuruyemiş yumurta domates gibi. En son yediğim şey kırmızı etti 20 gün olacak yaklaşık . Ama yine kakası aynı . En sonunda instagramdan alerji üzerine diyetisyen buldum. Bir hafta oldu ilk önce bi çok şeyi kesti o da baharatlar mandalin portakal ıspanak tavuk vs . Kakada az miktar da olsa yine kan devam ediyor o yüzden bugün gluteni de kesti. Ve bu hafta ek gıdaya geçmemi söyledi. Bir hafta sonra gluten diyetini açarız dedi. Ek gıdaya bir hafta geç başlarsam bir hafta daha uzatırmış gluten diyetini. Ne yapmam gerek hiç bilmiyorum açıkçası çok tedirginim ben de. Patates ve havuçla başlıcaz dedi ama belki de onlara alerjisi var ondan korkuyorum . bağırsakları düzene sokma açısındamış bu tadımlar. Ama emin olamıyorum suan 5 ay 8 günlük bebeğim . 6 ayı beklemek istiyordm ben ek gıda için. Fikri olan bilen biri yazabilir mi ya lütfen ya çıldırıcam düşünmekten🥺