cinarayazmom Hanımlar bebeğime doktor yaklaşık bir ay kadar önce alerjik bebek olabilir dedi diyet yapıyorum erkiye göre daha iyi bebeğim. Sorum şu beneğim sürekli ağlayarak uyanıyo ayaklarını ittirerek canı yanar gibi ağlıyor 10-15 dk da bir bu şekilde uyanıyor. Bu alerjiden kaynaklı mıdır sizde de böyle bir durum var mı? Yoksa altında ytan başka bir sebep olabilir mi?
pinkooo_02 cinarayazmom Bügün bizede alerji olabilir dedi doktor süt ürünlerini ve yumurtayı kesmemi söyledi ekstra mama verdiğim içinde diyet maması verdi ve evet benim bebeğim de günde 2 defa ağlayarak uyanıyor ama normal ağiama değil çok kötü ağlıyor emzirirken bile kollarını ayaklarını kavga eder gibi hareketler yapıyor ve ağlıyor
tugbao cinarayazmom buyuk ihtimalle coklu gida alerjisi olabilir. susam, tahin, soya, ceviz, fındık, et ve et ürünleri, yumurta olan şeyleri de kesin bi süre gözlemleyin.
cinarayazmom Nisanurayten test ysptırmadık normal cocuk doktorumuz alerjisi olabilir diyet yapalım dedi diyete girdim evet eskiye göre rahatladı ama hala bazı geceler çok fena ağlıyor diyette olduğum besinler haricide olabilir diye düşünüyorum. Ama benim asıl sorum bu uyanmalar alerjiden midir yoksa başka sebepten mi ona göre üstüne düşüp sebebini bulacağım
Nisanurayten cinarayazmom öncelikle eğer alerjiden supheleniyorsaniz test yaptırın ki neye alerjisi varsa ortaya çıksın ve bosuna diyet yapıp besinlerden mahrum kalmayın. Ve dediğiniz de evet yediğiniz besinlerden sonra alerjisi varsa vücutları tepki veriyor gazı varmış gibi yapabiliyorlar
Nisanurayten cinarayazmom kızımın yumurtaya alerjisi vardi şuan geçti gibi deri testinde çıkmadı kan tahlili sonucunu bekliyoruz ben yiyorum yumurtayı çok az da olsa firinda başladık yediğim zaman hala gaz sancısı varmış gibi oluyor
cinarayazmom Nisanurayten küçük bebeklerde maalesef alerji testleri genelde negatif çıkıyormuş vücut tepkisini belli etmeyebiliyormuş o yüzden deneme yanılma yöntemini deniyor doktorlar ama bende direkt alerji doktoruna gidip test yaptırmak sittorum
Nisanurayten cinarayazmom evet 1 yaşına kadar yanılma varmış ama test yaptırmanızi öneririm en azından yine de belki ediyor testten sonra biz de testten önce süt ürünleri diye düşünüyorduk ama yumurta çıktı kafanız rahat olur testten sonra ve boşu boşuna diyet yapmış olmazsınız
Nisanurayten cinarayazmom 6 aylik mis da ek gida zamani tam yaptırma vaktiniz bence alerji sıkıntılı ileride daha çok sıkıntılı olur tabiki doktorunuz daha iyi bilir doktorunuza danışarak test yaptırmanız en doğrusu. 10 15 dk yi bilmiyorum ama alerji olduğu zaman rahatsızlaniyor vücutları tepki gösteriyor onu biliyorum
Annemkuzum12 Nisanurayten bebeginiz kac aylikken alerji testi yapildi acaba Kan mi verdiniz deri testimi yapildii
Nisanurayten cinarayazmom inanir misiniz aylardır diyet yapıyorum ve gözümün önünde dn basitinden esim yiyor ben yemiyorum diye oda diyet yapamaz ya ilk başlarda o kadar canım çekiyordu ki elime attığım sey de yumurta vardi çok sinirim bozulmuştu sonra kendimi teselli ettim ben bu yaşıma kadar yemişim çocuğum için kısa bir süre olsa da katlanırım dedim öyle öyle alıştım kendime tarifler buldum böyle düşününce daha kötü oluyor 🤷♀️ şuan şuan duruma uymamiz gerekiyor sizde iyi düşünün iyi olsun 🤗🤗🤗
Nisanurayten cinarayazmom rica ederim en kısa zaman da atlatirsiniz insaAllah. Acil şifalar diliyorum 🤗🤗🤗