Psikolojikdanisman kaç çeşit vitamin denedim bilmiyorum bir türlü açılmadı iştahı artık her gün agliyodum aç bıraktım olmadı yedirmeye çalıştım artık çocukta bende çok yiprandik doktora götürüyorum hiç bir sorun yok ama yemiyorrr takrar gittim eczaneye yalvardım resmen bana VİADOR diye bir şurup önerdi aldım son çare çünkü gerçekten kötü durumdaydık . Allah razı olsun o şurubu bulandan çocuğum yemegin acikmanin ne olduğunu öğrendi yine çok yemiyor ama en azından aciktigini biliyo ve az da olsa ağlamadan yiyo şiddetle tavsiye ederim ama eczacınıza veya doktorunuza sorun tabiki