Kızım 2,5 yaşında ara ara çilini kakasını söylüyordu ama beze yapıyordu çıkart bezi diyordu bu seferde altına yapıyordu bugün nereden esti bilmiyorum çıkar tuvalete yapcam bende altı havalandın diye hem açtım gelirsede söyle dedim söyledi biraz kaçırmış ama yaptı tıvalete çişini bianda söylemeye başladı bende soruyorum sürekli napıcam şimdi yatarken falan bez bağlayayım mı yoksa bağlamayayım mı yatarken süt içiyor altına yapar mı tutar mı bilemedim?