TiniminiKayra ueums Ewet orasi canim bende integramda gordum yorumlari guzelde buraya bi soruyum dedim
ueums TiniminiKayra Otel köy gbi bi yer de etrafı falan boş birşey yok ama sahile falan yakın arabayla hemen iniliyordu çarşısı falan çok güzeldi akşamdan sahilde çok güzeldi ama yazın gitmiştik biz
HLmom TiniminiKayra arkadaşımız gitmişti memnun kaldığını söylemişti temmuzda da güzel olur su bizde temmuz da tatil gitcez inşallah bu sene iki çocukla nasıl olucak bakalım
TiniminiKayra HLmom valla ben tek cocukla nasil yaparim diye düşünüyorum Allah kolaylik versin ikimizede😊