33 günlük bir kızım var ama uykusu o kadar düzensiz ki tamam biliyorum bi düzen olamaz zaten şu haftalar ama çok az uyuyor ve asla 2 3 saat uyumuyor 1 saat uyuyup uyanıyor emerken uyuyor sonra yerine yatırıyorum hop yarim saate geri uyanıyor gece de aynı şekilde çok zorlanmaya başladım bi uyursa gece 2 veya 3 saat uyuyor o da arada yani her zaman değil gazı var farkındayım ona da bi çare bulamadık rezene içiyorum kimyon çayı içiyorum sürekli masaj yapıyorum gaz damlası da kullanıyorum ama hâlâ ıkınıyor çıkaramıyor ne zaman bunlar düzelir merak ediyorum ne zaman çok uyumaya baslar gaz problemi falan ne zaman geçer şuan yapicak hiç mi.biseu yok