Tubaphl sütün yetmiyor laflarından bıkmış biri olark öyle diyenlere kulaklarınızı tıkayın lütfen. Bebeğinize teklif edin açsa emer zaten 😊 emmiyor ağlıyorsa gazdır muhtmelen. Gaz damlası kullanın. Biz 15 günlükken gaz damlası kullanmaya başladık baya rahat ettik. Gaz Masajı mutlaka yapın. Çok küçğk oldugu için denemeye cesarer edemedim ben 3 aylık olmasını bekledim zeytinyağı içirmek için faydasını gördüm içirdikçe ama belki size cesart edersiniz. Her emzirme sonrası mutlaka gaz cıkarın, o gazın agızdan çıkması için yarım saat zıplattıgımu bilirim 😊