yusufarasmom Bebeğim prematüre doğdu. Şuan 3 ay 26 günlük daha dönemiyor sizin bebişler ne zaman dönmeye başladı ☺️
Cambardak yusufarasmom 4 aylıkken canım herkes geç kaldı yok şöyle böyle diyodu şuan batır batır emekliyo yürüsü yürüyecek geç olsun güç olmasın ama vitamin kan ilacı aksatılmamalı hareketlerinde birşey seziyorsan direk dr gitmelisin bi iğne bi ilaç gb bişi verriyormuş vitamin gb düzelitormuş ama benim endişem yoktu tuttmmu sıkı tutar başını dik tutar yada sıkı idi korkmadm o yüzdne
arslaninannesi98 3aylıkken dönüyordu ama tabiki her bebeğin gelişimi bir değil benimki 3ayda döndü diye gelişimi süperde değildi 1yaşından sonra yürüdü vb. Allah izin verince hepsi bir bir programlanmıs şekilde oluyor annesi
mrbld yusufarasmom daha cok erken. Benimki üşengec sanırım 5 bucuk ayda döndü Hiç endişe etmeyin elbet bigün döncektir, bacaklarıyla siz dönme hariketini yardım ederek yaptıranilirsiniz bizimki öyle anladı nasıl dönüleceğini😅
Srpslk yusufarasmom daha dur bakalım canım benimkide prematüre 8 aylık olduk daha yeni dönüyor sağa sola oda tamamen değil normal cocuklar bile 6 aydan ömce dönmeyen var
Nur1212 yusufarasmom benim bebeğimde 26 haftalık doğdu şuan düz 3 ay 27 günlük sırt üstü yatarken kendini zorluyor dönmek için ama dönemiyor ama zaten bebeklerimiz için çok erken şuan tabiki her bebeğin gelişimi fatklıdır