Gunsss bizde öyle doğduktan 1 ay sonra başladık çünkü ilk başta ağır geldi ben vermedim sonrasında yaza kadar kullandık hergün çünkü dışarı çıkıyoruz ama şuan artık baslamam gerek içinde çinko a d e vitaminler olan bir damla önerdi doktorumuz onunla devam edicz😍 tesekur ederim