Meltemeray benim kızımda 2aylıkken kucağımda ve yere koyunca basıyordu 3 ay olmak üzere hla basıyor her çocuk farklı canım ayak parmaklarının ortasına masaj yap sonra parmak uçlarına elini koy eğer kapatıp elini ayağıyla kavrıyorsa sıkıntısı yok demektir hani ellimizi tutuyor ya ayak parmaklarıyla da öyle tepki vermesi lazım ayağın ortasına masaj yapınca doktor öğretmişti bana