s_enil_ay Bebekimmm 2000iu olani yetiskin kullaniyor. Bu d vitaminini bana verdi doktor. Bebeklere 400 iu olmali. Ben dogdugundan beri ocean kullaniyorum
s_enil_ay Bebekimmm haklisiniz. olmamistir insallah. Bebelerin bunyeleri daha saglam. Kafaniza takmayin. Bundan sonra vermezsiniz.