Minikadam46 Kızlar testim pozitif bebeğim 33 haftalık doğdu şuan 50 günlük sizce bişey olur mu kayınvalidem evde şimdi onun odasında ben emziriyorum sadece
Ttugbaa Emzirirken 2 maske ve eldiven takın her emzirmede üst değiştirin bşey olmaz umarım geçmiş olsun 💐