Mucizemsin21 Yarın kardiyolojiye sıra buldum eko mu çekerler yani gitmeden bişey yapmam lazımmı acaba açlık tokluk farkediyormu kızlar bilgi verirmisiniz yani eko dediğim kalbine neyle bakcaklar bişey yapmam lazımmı
mutsuzsaglikcianne Mucizemsin21 korkulacak bisey yok tıpkı gebeyken sana uygulanan ultrason cihazı gibi miniğin de kalbini inceleyecekler
mutsuzsaglikcianne Mucizemsin21 canım eko için en azından sakin durması açısından tok olsa daha iyi olur
Momwithanonly Benim bebeğimin kalbine ultrason ile bakmışlardı tok götürmüştüm ama ekoyu bilemiyorum aynı şey mi? Doktoruna sorma şansınız yok mu?
MelekSubasi Mucizemsin21 Çekerken huysuzlanmıştı sağlıkçıladan biri emzirmemi söylemişti canım yok öyle emzirmeme durumu.
mutsuzsaglikcianne Mucizemsin21 Rabbim sağlık şifa versin benim bebeğim 7 aylık kardiyolojik rahatsız 4 kere yaptılar bu zamana kadar elhamdülillah bi sıkıntı olmadı eko çekilirken sadece aç olursa ağlar durmaz o yüzden tok daha iyi olur senin için
Mucizemsin21 mutsuzsaglikcianne amin canım inşALLAH sizede RABBİm şifa versin inşALLAH bizdede bi sorun çıkmaz inşALLAH
mutsuzsaglikcianne Mucizemsin21 inşallah zamanla geçebilecek bi sıkıntı diye düşünüyoruz Allah razı olsun bütün bebilere şifa 🌸🌸🌸
Havvakck Mucizemsin21 farketmiyor sadece ekoda tamamen soyuyolar bant yapıştırıyorlar vücuduna biraz ağlayabilit