Merhaba bebeğim 4 aylık sağ gözü kısık göz kapağı düşük gibi kıvrılmıyor sanki içine kapak kısık bakıyor kedi gibi doktora götürdüm düzelebilir dedi tekrar bi doktora daha götüreceğim başına gelen var mı içim içimi yiyor gözüne bakmaktan çocuğumu sevemez oldum