Kızlar hepinize hayırlı akşamlar nasılsınız?Ya ben birşey soracağım..🤭Elektrik faturam bu ay tam 350 tl gelmiş ne yapıyorum diye bakıyorum çok normal herkesin yaptığı şeyler öyle çok TV izlemem hatta sadece akşamları eşim izler belki biraz fırın ayda 3 4 defa en fazla,ütü bazen hiç açılmıyor sadece bende hastalık olan çamaşır çok elbise değişiriz haftada 5 gün çalıştırırım her gün süpürge takarım bide ama yinede çok fazla olduğunu düşünüyorum çevremdeki herkese soruyorum en fazla 150 geldiğini söylüyorlar..Muallakta kaldım bir sıkıntı mı var acaba..