Afra11 Selam kızlar bebeğim 3 aylık 10günde bir kaka yapar oldu.Gliserin fitil verdi doktor uygulayamadım kızımda ağlamaya başladı.Karnı yumuşak huysuzluk da yapmıyor ama bu uzun süreler canımı sıkıyor artık.Sadece anne sütü alıyor.
GmzSnn Afra11 atınca geri çıkıyo dışarıya diyemi beceremedin tık içeriye parmağında dursun kapat çıkışında poponun o kendini çekiyo zaten içeriye
Afra11 GmzSnn fitili yarıya kestim ittim geri çıktı ve ağlayınca bıraktım.Aslında bu 3. Çocuğum ama yapamadım yaşlanıyorum herhalde😊
Janss Afra11 3 aylık olduğu için doktorunuzun yarım önereceğini düşündüm . Dik kestiğinizde daha ince olacağı için itmeniz kolay olur . Yan yatırıp bi elle popoyu tutup diğer elle itin . Dizini kırarsanız biraz daha açıklık kolaylığı olur .
GmzSnn Afra11 3 mü 😳 bende ilk sandım yarıya kesme tümünü at we çıkarmaması için tut çıkışı parmağınla o kendini içeriye çekiyo bebek fitilden ağlamamıştır ki huysuzlanmıştır onla uğraşıyosun diye hissedebileceği birşey değil çok fazla
miniminnakanne Afra11 fitilin çeyreğini verseniz bile yeter. Ucunu has zeytinyağına batırın hafifçe poposuna ittirin elinizle tutun ki çıkmasın.