Kızlar kızım 5 aylık. Diz altı bacaklarında biraz eğrilik var parantez gibi. Basarken yamuk basıyor. Ayağını ağzına götürüyor sürekli bide. Bu durum düzelir mi kundak hiç yapmadım yapmalı mıyım ? Böyle yamuk olup düzelen var mı ? Kafaya takılacak bir durum mu çevrem kundak yap öyle kalır diyor