Biz dogdugumuzun 4.günü sarılık olduk ve 3gun içinde atlattık şimdi 1.5ayligiz 2 haftadır oğlumun yüzü sapsarı oluyor bugün dr.goturdum tenrengi olduğunu fln söyledi ama değil dıştan da belli oluyor tekrar sarılık olma ihtimali var mıdır bu durumu yaşayan var mi