Kızlar bebisim 37 günlük oldu ilk dogdugu zaman sarılık gecirdi 2 saatte bir emzirdim gece gündüz bugüne kadar fakat artık acıktıgı zaman kendi uyanabiliyor 3 3 bucuk saatte bir uyanıyor kendisi gece de gündüz de artk uyandıkca emzirsem 2 saatte 1 yerine bir skntı yasarmıyız? Cok farklı görüsler var bu konuyla ilgili kimi cocuk doktoru bebek uyandırılır mı kendisi uyanır acıkınca diyo kimi de uyandırılması gerek diyo. Gelisimimiz iyi sizce ne yapmalıyım?