limonkolonyasi Merhaba hanımlar kızım 16 aylık ve neredeyse son 20 25 gün mama içmiyor onun yerine devam sütü veriyorum o içiyor sizler ne zaman mamayi bıraktınız sizce erken mi bırakmak için yakında doktor kontrolumuzde olmadığı için soramıyorum
DogaLina limonkolonyasi bence birakin 18 ayliktik biz kestigimizde ama zar zor o yuzden birakmisken birakin bence
cocomelon33 limonkolonyasi mama ve devam sütünüm farkı ne ben hiç vermedim henüz ama aynı diye biliyordum.
limonkolonyasi DogaLina teşekkür ederim cevabiniz için kızım zayıf acaba erken mi diye tereddüt ettim de normalde 2 yasa kadar olmalı diyen doktorlar da var
limonkolonyasi cocomelon33 onu bende pek bilemiyorum ama içindeki vitamin vs.farklidir sanırım mama anne sütü Süt ek gıda gibi olabilir
DogaLina limonkolonyasi evet uzmanlarin soyledikleri onemli ama ben hem kizimi gozlemleyip hemde biraz kendi mantigimi kattim isin icine ve 2 yasindan once birakmam gerektigini dusundum.cunku 2 yas sendromla birlikte geliyo ve o donemde zaten yogun bi ataktayken birde biberon kesmek daha zor olucak diye dusundum. onun haricindede zaten almasi gereken vitaminleri ogunlerinde artik yiyo herseyi o yuzden kesme karari aldim.kizim simdi 26 aylik ve iyikide o zaman birakmisim simdi birakmaya calissam sanirim kabud yasardik 🥰
2halime limonkolonyasi oglumd 15 aylik elimdeki paket bitince almayacagim artik. Arada devam sütünü de verdigimden mi bilmiyorum onu ictiginden belli mamayi severek icmez oldu. Ama biberona cok düşkün devam sutune devam bi sure daha.
limonkolonyasi 2halime bizim de aynı şekilde oldu sanırım devam sütünü daha çok sevdiği için mamayi tamamen bıraktı
2halime limonkolonyasi Birde instg ünlü bi dr paylasmisti 1 yaşından sonra eger bebek gun icerisinde yogurt peynir yeteri kadar tüketiyorsa mamaya ihtiyaç yok demişti
limonkolonyasi DogaLina kızım biraz zayıf mamadan alacağı vitamini eksilmesin istiyordum ama önce azalttı sonra tamamen bıraktı kafamda soru işareti kaldı o yüzden sormak istedim :) teşekkür ederim cevabınız için bizim ne erken ne geç o zamn bırakmak için sanırım