Kızım üç aylık hırıltısı vardı mızmızlanıyordu birkaç gündür elini sürekli kulağına götürüyordu ağzı akıyordu ben diş zannettim doktora götürdüm boğazlarına bakıp enfeksiyon dedi antibiyotik verdi çok moralim bozuk ilaca karşıyım yani vermek istemezdim heleki antibiyotiği hiç vermek istemezdim o kadar sakınıyorum ama yinede hasta oluyor kendimi hem suçluyorum hem çok üzülüyorum sizler çocuklarınız hasta olmasın diye aldığınız önlemler var mı varsa neler söyler misiniz😔