Ebruege01 Mrb anneler 2 ay 8 günlük bebeğim var burun tıkanıklığından zor nefes alıyo. Hastaneye götürdüm sözde aspirasyon yaptılar açıldı dediler hala zorlanıyo. Evde uygulayabileceğim bildiğiniz bi yöntem var mı viks falanmı koklatsam diye düşünüyorum. Tecrübeli anneler lütfen yardım 🤦🏻♀️
Alimran Ebruege01 burun aspiratörü var çekiyosun burnundaki tüm pislikleri ben onu kullanıyorum eczanede satılıyor
Alaraaa Ebruege01 vıks kullanma derım daha cok kucuk ve vıksın tehlıkelı oldugunu duydum bız bıle kokladıgınızda nasıl yakıyor eczaneden otrı bebe al sıvısınıda al onu damlat sık acılıyor
Lilium Ebruege01 biz de öyleyiz grip gibi birşey oldu sanırım sürekli sümük 20 dkda bir doluyor ve hırıltı hiç geçmiyor ne kadar çeksem de doktora götürcem bugün
Betuldalyan Ben damla seklnde serum fizyolojik aldim onu damlatiyorum burnu aciliyo rahat nefes aliyo pislik varsada kendi atiyor damlattigimda. Burun aspiratorunu sevmedi bizimki ciglik cigliga bagriyor
Ebruege01 Betuldalyan Bende kullanıyorumda 15 dk sonra yeniden tıkanıyo gece kaç kere damlattım sürekli tıkandı
NurR Betuldalyan kaç damla serum fizyolojik kullanıyorsunuz bende damlatıyorum ama atmıyor kendi çekmem gerekiyor
Filizinci Aynı sorun bendede oldu suan tıkalı hıkır hıkır sesler . Sekrol verdi doktor öksürme YÖK anlamadım . Korkum bronşit astıma cevırırmı
Baharim Filizinci o hırıltı tıkandıgı ıcın işte damla damlatıp havayolu aletıyle cekmen lazım hem bebekte rahatlar yazık yavruma
Fatma123 NurR bana doktor yarısını ilk seferde kullan diyer seferdede yarısını demişti bi zararı yokmuş çünkü. Az kullanınca fayda etmez demişti.
Aesma Fatma123 ben 3 4 damla damlattığımda tıkanıyor bebeğim 🤔siz nasıl tek seferde yarısını damlatıyorsunuz birde yatırarak mı yapıyorsunuz?
Ebruege01 Lilium ben götürdüm hastanede burnunu temizlediler ama hasta değil dedi ilaç falanda vermedi sanırım mevsin geçişlerinden oluyo inşallah hemen düzeliler 😔
Fatma123 Aesma ağlıyo ama yapcakbsey yok onun iyiliği için damlatiyorum yatırıyorum kafasını tutuyoruz ole tek yapamıyorum
SemaOnur Ebruege01 Bugün bizimde burnumuz tıkalı hırıltılı nefes aliyor havalar bi anda soğudu ondan olsa gerek bende sabah serum fizyolojik damlatip otribebeyle çektim biraz rahatlatti gibi
BBusraa Ebruege01 viks için henüz çok küçük. Kızım 3 yaşında şu zamana kadar hiç kullanmadım. En güzeli burun aspiratörü ile temizlemek. Geceleri ise başını biraz yüksekte uyutmak ☺️
Eagil Arkadaşlar çok sık ve şiddetli aspire etmek cocukta orta kulak iltihabina yol aciyor o nedenle burun ucuna yakin mukuslari kulak copuyle dikkatlice alin ikidebir cekme yapmayın