Bebeğim 4 aylık bu ara tüm bebekler gibi bebeğimde hasta öksürük,hapşırık burun akıntısı doktora götürdüm burnunu açtı bide hava verdiler şuan bronşüt diyemem geçmezse tekrar kontrole getir olmadı antibiyotik tedavisi başlayayım dedide daha çok küçük ben kullanmak istemiyorum antibiyotik göğsü hirlamiyor sadece kuru öksürük var napmaliyim bilmedim😔