Merhaba arkadaşlar benim sutum gelmiyordu ben öyle sanıyordum ama dün doktora gittim sutum fazlaymış ve goguslerimin yan taraflarında birikmiş hastanede iki günde bir çektir dedi ama bu zamanda gidecek durumun yok.evde bir çaresi var mı? Normal pompam var elektrikli ama onlarla tam bosalmazmis