Dört gündür yaptığım mamalar çöpe gidiyor çok üzülüyorum. Az yapıyorum yine aynı bir kaç yudum çektikten sonra biberonu çiğnemeye başlıyor. Kaşıkla vermeyi denedim yutmuyor geri çıkarıyor. Aynı zamanda emziriyorum sütüm mü yetmeye başladı acaba?( Buna çok sevinirim) ya da mamadan sıkılmış olabilir mi ne bileyim 150 CC mamayı bitiren çocuk 60 CC yi bitirmiyor