elalina Kızım sadece anne sütü alıyor 4 aylık. Bazı geceler 7-8 saat uyuyor emmiyor. Ben de tek baktığım için uyuyakaliyorum bazen..:( çok üzülüyorum sizce bir sikinti olur mu sizlerin gece kalkiyorlar mi 12 gibi emiyor en son gece
Nur76 elalina bence birak uyusun uykuda onemli sonucda hem sizin icin hemde beneginiz icin kesintisiz uyumasi ck guzk bisey bence benim benegimde 2 bucuk aylik 4 saat emzirmedigim oluyor kesintisiz uyursa hic uyandirmam sahsen uykuda bi beslenme bence ama biz 39472i1o44o3 kere uyaniyoruz tabi😂