Skylifee006 UMAY25 valla canım 5 ay oldu bende hala olmadım. Sürekli papatya çayı içiyorum sinirlerim hep gergin çünkü 😅
UMAY25 Angeldyg bizimde 4 ay oldu ve beni rahatsız ediyor. Sezeryan oldum doğumdan sonra da çok kanamam olmadı yani temizlenemedim
Angeldyg UMAY25 benim bildiğim yok ama bi kadın doğumcuya gidip kontrol olmak gerekiyor zaten doğumdan sonra 6. Ayda smear verin diyorlar