Bende ayniyim çok kez kavga etmisligim bile var altlı ustlu oturuyorumkendi evine götürüp birşeyler veriyordu bir gün denk geldim çok kızdım daha o oldu görümcem beni takmiyordu verme dedigimhalde veriyordu onuda çok pis tersledim şimdi şu bile içirremiyor