Gamzeburkan Nur76 normal normal zamanla geçiyor 6ayinda falan bi muayeneye götürmüştük göz icin içiniz rahat etmezse götürürsünüz sizde☺️
merhabacanim Nur76 kendi doktorunuza söyleyn birimde öyleydi baya yapıyordu hemde içe dogru iki gözünü birden 4aylıkkrn doktorumuz bebeklik şaşısı dedi 6.5 aylık çok çok nadir yapıyor şimdi doktorumuz 1yaşına kadar sürebilir demişti
Gamzeburkan Nur76 önce endişe oluyor sonra normal olduğunu öğrenince komik geliyor gerçekten ilerde çok tavan ve avize izliycek o zamanda korkmayın🤣
Nur76 merhabacanim bizim suan bi doktorumuz yok desem ama normalmis digorsa demekki bütün bebelerde olam birsey yinede doktora götürüp sorcam
Muges4 Nur76 2 ay 4 günlüğüz bizde şaşıyız ara sıra normal😂doktorumuz bi göz muayenesi ettirmenizi öneririm dedi rutin kontrol..haftaya gideceğiz