Bebeğim 9 buçuk aylık kan sayımının 9 çıkmasının üzerine bugün nutrigen ferromixin aldık. Bu şeker aleti gibi olan şeyle ölçtüler, o da yanlış sonuç veriyormuş genelde yani daha eksik de olabilirmiş.
Yarı katı gıdalarla karıştırılarak verilmesi gerekiyor, ben meyve püreleri ile vereyim diyorum, siz nelerle veriyorsunuz? C vitamini demirin emilimini arttırıyor, kalsiyum engelliyor. O yüzden neyle vereceğimi şaşırdım 🤷🏼♀
Kan sayımı düşük çıkanlar sizler ne yaptınız? Nelere dikkat etmeliyim? Daha çok neler vermeliyim ya da neler vermemeliyim?