damlarici Kızlar meraba bebeğim 2 4 günlük iki gündür kakasını yapamıyordu aşırı gazımız var hep ıkınıyoruz ve karnımız gurul gurul gidiyo bugün yaptık en sonunda ilk yaptığı kakası biraz cıvık pütürlü parçalar vardı her zaman yaptığı kakaya yakındı ikinci kez tekrar yaptı bu seferki yapış yapış sanki sümüksü bi yapıya sahipti ve bi iki küçük nokta şeklinde kırmızılık gördüm gibi kakasında normal mi böyle olması korkulcak bişey mi hem anne sitü hem mama ile besleniyor başına gelen yaşayan varmı beklemelimiyim doktora gitmelimiyim
snil Alerji olma ihtimali çok yüksek. Ciltte kırmızı noktalar, geçmeyen pişik, fazla huzursuzluk vb gibi belirtler de olabilir. Çocuk alerji uzmanına götürmenizde fayda var
damlarici snil çok şükür öyle sorunları yok şuanlık zaten ilk defa oldu böyle kaka sadece gazı olduğu zamanlar çok ağlıyoruz çıkarana kadar ya da kaka yapana kadar