Esrayd Merhaba anneler. Kızım 1 yaşını geçti. Çok fazla balık tüketen bir bebek değil,iştahsız bir bebek. Temiz içerikli balık yağı kullanmak istiyorum. Öneriniz, kullandığınız var mı??
Deletedmom789 Esrayd ocean balık yağı kullanıyoruz biz. Hafta iki gün ya balık yağı ya da balığın kendisini veriyorum