Benim de 47 günlük kızım var, gazı çok var bi kaç damla kullandık işe yaramıyor bence halen sıkıntılı durumdayız 😔Arkadaş tavsiyesi ile tatlı badem yağı verdim 1 2 defa onı verince afedersiniz kakasını da yapıyor biraz rahatlıyor da ama zararlı mı acaba diye korkuyorum her gün vermeye.Tatlı Badem yağını bi sorup araştırın derim. Damlalar da bazısına iyi gelen bazı bebeğe hiç bana mısın demiyor, her çocuğun farklı oluyor o yüzden denemeden bilemezsiniz maalesef.