Erdemir Kızım 22 aylık doğduğundan beri premium care kullanıyorum memnunum. Başlarda çok sızdırma sorunu yaşardım meğer bebiş büyüdüğü için büyüğe geçmek gerekiyormuş tecrübesizlik 🤭 Yeni ürünlerde şekil değişiklikleri oluyor, çizgi dediğiniz sarı olan çiş göstergesi ise o primanın her çeşidinde yok