Kızlar bebeğim 9 aylık beşiği 60×120 ebatlarında.Doğduğundan beri uyumaz mızmız huysuz bir bebekti hala daha öyle.ne gecem kaldı ne gündüzüm istiyor ki devamlı kucakta gezelim asla bırakmıyor beni.Şimdi merak ettiğim bir şey var bu kız beşiğe mi sığmıyor yoksa çok hareketli olduğundan mı devamlı yan dönüp kendini beşiğe sıkıştırıyor.uykusunda da aşırı hareketli iki saat uyusa yatağın başına yatırıyorsam on dk sonra ucunda buluyorum.yüz üstü dönüyor genelde yatağın ortasında falan yatmaya çalışıyor.Sizinkilerde böyle mi siz çözümü nasıl buldunuz.beşik mi alayım ne yapayım şaşırdım artık.bir de asla koyduğumuz yerde durmaz devamlı ağlar kendini paralar kucağıma alıyyorum bir süre sonra kucağımdada başlıyor beni itip bağırmaya.dr a da götürdüm testleri vs yapıldı her şey normal.Allah aşkına bir yardımcı olun ya 🥺🥺🥺