Destinaaa Merhaba Arkadaşlar bebeğim 5 aylık iki hafta sonra tsdımlsra geçeceğim Beni de emiyor mama da içiyor bir hafta da bir kutu bitiyor ne kadar süre sonra mama içmesi biraz daha azalır
Miray388 Destinaaa valla hiç hatirlamiyorum ya. Zaten cok sevmiyodu benmki sadece uyurken icerdi ama kac bibern fln hatırlamıyorum maalesef canım