Melishilal Kızlar bebegım 1,5 aylık ne krem kullandıysak poposundakı geçmiyor hametan, bepantol,mustela,zeytınyağı kullandım fakat etkısını goremedım onerıcegınız memnun kaldıgınız bırsey var mı ?
Beyzza16 Melishilal zeytinyağı sürmeyin bence doktorum bana zeytinyağı yarayı besler geçirmez demişti
ofkelisirin Melishilal travazol kullan günde 2 kez canım hiç nemli bırakma bebişin altını kurula her defasında ıslak mendili yıka da kullan. Dediğim kremi her zaman kullanmam ama bizde Bi o etki ediyor burada da yazan çok olmuştu
theAna Melishilal nasıl bir pişik? ileri derecedeyse travazol kullanıyorum 2 kullanmak gerekiyor sadece etki ediyor zaten hemen.
Cinarin_annesiii Melishilal hamazinc krem kurtardi bizi bebegim hastane de yogun bakimda kaldi pişik olmuş bu kreme minnettariz bi de islak nemli birakma altini canım ayrica zeytin yagi da cok işe yaradi bizde
Ezelll12 Melishilal ne dediysek bizde 4 buçuk aylık olana kadar geçmedi sonra sağlık ocağına götürdüm mantar bu dedi travazol verdi 2 günde hicbisey kalmadı naparsajiz yapın geçmeyen bir pişikse büyük ihtimalle mantardir o direk sağlık ocağına götürüp travazol yazdırın 4 ay boyunca tecrübesizliğimden okadar çok krem hemde en iyi markaları kullandım boş kulannamisim siz benim gibi o hataya düşmeyin travazol alın ve sürün direk hemen gecicek
Cinarin_annesiii Travozo Melishilal travazolu da kullanirsan cok kullanma cünkü deriyi inceltiyormuş dr soyledi ve ben bu hataya da düştümde zaten
petitonunannesii Melishilal Sudocrem kullanın kesinlikle benimki 15 günlüktü pişik olmuştu hametan felan kullandım ama geçmedi kaniyordu resmen sudocrem kullandım 2 gunde geçti mutlaka deneyin
Avci-1 Melishilal aynısını yaşadık hatta Dr yara kremleri yazdı yine geçmedi. Çareyi annemin bize küçük iken kullandığı yapma kremde bulduk. Eczanelerde satılıyor biz ordan alıyoruz. Tek sürmede farketmişti
Mucizebebekisramira Melishilal sudocrem canım kesin kullan ve pamuğu ılık suyla ıslatıp öyle sil ıslak mendil Pişik yapıyor olabilir benim bebeğim de öyle olmuştu
Minenur123 Melishilal pisige tek iyi gelen bir krem var sürer misin bilmem ama benim oğlum o kadar çok pisik olurdu ki hatta kanardi ben çareyi arko kremde buldum şu küçük tüpte ki kremden olacak
Gamzegunalp Melishilal bende herseyi kullandım gecmemişti allerjisi varmis süt ürünlerine ben yogurt peynır ve süt ürünlerini kesmek zorunda kaldım emziriyodum. Doktora bi danısın isterseniz bunu sorun poposu delınmıstı resmen derisi sıyrılıyo gbıydı oglumun
Gamzegunalp Gamzegunalp travazol deriyi inceltiyo sakın mınıcık bebeğinize onu direk kullanmayın ben eczacıyım o yuzden bu yorumu yapıyorum normalde kullanılır 3 gunden fazla kullanılmaz ve cok ınce surulur ama kullanıcaksanızda boyle kullanın hala gecmezse allerjıden olabılır bez bıle yapıyo olabılır