arkadaşlar merhaba ben çalışan bir anneyim. Sabah 8 de gidiyorum öğleden sonra 3 te evde oluyorum. Bu süreçte bir kere sağım yapıyorum ama artık bıraksam mı sağım yapmayı ben gelene kadar kahvaltı ve öğle yemeği yese yeterli olmaz mı sizce? yoksa sağıma devam mı etmeliyim