Ruzgarbebekkk Sezeryan doğum yaptım 4.cü ayımda adet oldum 1 defa daha olmadım şuan son adet tarihime göre döngüm 52 oluyo 12 gün geçmiş yani normal mi Doktora gitmem gerekir mi bu arada 6 gün geçtiğinde erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı bişey
Aselinannesii6 Ruzgarbebekkk ben 10 ay adet görmemiştim sonrasında düzene girdi emziriyosanız öyle oluyor
Ruzgarbebekkk Aselinannesii6 emziriyorum mamada veriyorum emzirme sıklığım çok az aslında çok emen bi bebek değil ama oda etkiliyo demek normal o zaman demekki
Ruzgarbebekkk Aselinannesii6 siz adet gördükten sonramı bidaha olmamıştınız ben 1 defa gördüm doğumdan sonra çünkü