Arkadaşlar 7 haftalık olduk sezeryan doğum yaptım ara ara hep mama verdik ama son birkaç haftadır mama hiç vermeden sütüm yetiyordu. Sanırım yaşadığım ailevi sorunlar ve beslenmeme dikkat etmememden dolayı sütüm yetmiyor o kadar üxgün o kadar yetersiz hissediyorum ki kendimi suçluyorum. Neler yapabilirim arkadaşlar süt arttırmak için Deneyip işe yaradı dediğiniz şeyler varmı?