Deletedmom_64 bir yaşından sonra kademeli azaltmak lazım bebeğin ek gıdayı daha fazla benimsemesi gerek ben 2 yaşına kadar formül süt diyorum sonrası yoğurt ayran bile olur ev yapımı yoğurtla kefir bunlar inanki daha kalsiyumlu , tabi tercih meselesi 2 yaşından sonra vermek isterseniz siz bilirsiniz anemiyi artırdığını unutmayın 🙏🏻