Annesi baştan söyleyim darılma ama zamanında zorlamışsınız bu bir altta yatan bir hastalığı reflüsü mide problemi vs yoksa yemek sonrası kusmalar zamanında zorlamalarla olur , ilk baş şunu sorayım 6.ay itibari başladığınızda red yaşar mıydınız , yaşadınız diyelim zorla kaşık sokar mıydınız , bunlar varsa tertemiz red nedenleri birde 6.ay itibariyle bebek ne versem yiyo diyip zorla bir kase çorba 4-5 pankek zorlayanlardan mısınız.. cevabınız zorlamalar konusunda evet ise ilk yapmanız gereken formül süt kullanımı normal süt kullanımı var ise bunu azaltarak günde bir defaya düşürmeniz , ikincisi bebeğinizi balkonda parkta yedirmeyi dener misiniz , önğne ilgi çekici eşyalar kitaplar koyup ilgisini dağıtabiliyor musunuz , yada hiç çocuğunuzun önüne kaseyle batırsa dahi yoğurt parmaklamasını sağlıyor musunuz .. cevaplarınıza göre yol alalım derim