Denizlina haklisiniz sucu sadece kendimizde arıyoruz bizim elimizden hiçbir şey gelmez soğukta,karanlıkta oturamayız ya da susuz duramayız mecbur kullanacağız buna rağmen yüksek gelen faturalarsa hiç suçumuz yok dolar düştü her sey aynı dolar düştüğünde çok sevinmistim nerden bilebilirdim ki daha çok zam geleceğini şuan ki halimize de şükür ilerleyen zamanlarda bakalım neler bekliyor bizleri 😶