Asilkuzey benim bebeğimde sadece anne sütü içiyor doğal olarak kakası sulu. Geçenlerde kakasında kan vardı kakayıda götürdüm hastaneye ishal dediler sadece anne sütü aldığını söyledim yinede çok sulu dedi doktor ne olmasını bekliyorlar anlamadım. Entoregermiya verdi 5 gün kullandık köpük gibi yapmaya başladı o sulu hali kalmadı