kaansmom Ne yesem doymuyorum arkadaş midemde delik var sanırım reglime 1 hafta kala hep böyle oluyorum yemek yiyorum tekrar acıkıyorum 😖 siz bu durumlarda napıyorsunuz nasıl geçiştiriyorsunuz yememeyi 🧐
Eylul-sena-33 kaansmom çıldırmaj üzereyim aynı konudan dolayı 4.5 ay oldu doğum yaptım halaa adetim olmadı ilk kızımdada bir sene olmamıştım hep kilo olarak geri alıyorum maalesef bende kendimi durduramıyorum :(
[silindi] kaansmom benim akış şu şekilde regl olmadan önce, regl olunca ,regl bitince şeklinde surekli yemek yeme isteği suan limonlu kek yerken yazıyorum 🤣
Yasemin34 kaansmom bende aynı tüp mide ameliyatı oldum 5 yıl önce normal de az yiyorum ama adet dönemi diyorum kesin midemi almayı unuttular yiyip yiyip doymuyorum yemezsem şekerim düşüyor bayılma hissine kapılıyorum
kaansmom Eylul-sena-33 sonrasında veriyomusunuz peki malesef bende 2 kilo aldım fakat regl bitince -2 kilo olarak çıkıyor tartıda sanırım ödem ve şişkinlik
kaansmom [silindi] oh afiyet olsun bende bugün itibariyle tatlıyı hayatımdan çıkardım 😔 vermem gereken kilolar var 🥲
kaansmom Yasemin34 🤣🤣 sanırım regl zamanı hormonlar coşuyor ya valla incecik bayanlara özellikle yiyip yiyip kilo almayanlara özeniyorum