Bebeğim daha 44 günlük 15 gün önce hırıltısı başladı ablası hastaydı ondan geçti sanırım doktora gittik antibiyotik başladı üst solunum yolu enfeksiyonu diye daha sonra hava verdi şuan hala havaları kullanıyoruz ama bi türlü geçmiyor özellikle uykuda çok oluyor sürekli serum fizyolojik temizliyorum var mı aynı sorunu yaşayan