Mom5457 Çok özür diliyorum 24 saatte 3. post oldu neyse. Boşanma davası açıp geri çekince 3 yıl açamıyorsunuz ya. Var mı geri çekmesine rağmen açıp boşanan? Çok merak ediyorum. Bilgisi olan ya da bu tarz bir şey yaşayan yazarsa sevinirim.
Gin Mom5457 aynı gerekçe ile açamıyorsunuz sanırım, başka bir gerekçelendirme ile açılabilir. Yine de emin değilim😅
Deletedmom789 Mom5457 tam bilgim olmamakla beraber, geri çektikten sonra eğer boşanma isteğinizi haklı kılacak bir şey yapmışsa ve kanıtınız varsa 3 yıl geçmeden de açılabiliyor. Elbette bilgim net değil, kulaktan dolma 🙏
Sedef3443 Mom5457 canım çok geçmiş olsun benmde şuanda var boşanma davam çekişmeli bakalım kaç yıl sürecek
Mom5457 Gin sağolasın ben de o tarz bir şey duymuştum 😅 hep merak ediyordum 3 yıl çok zalimce geliyor ben de açamam 3 yıl mesela